Det er med stor beklagelse, at vi desværre er nødt til at aflyse den planlagte elbilmesse lørdag den 20. juni 2026.
Vi havde set meget frem til at samle udstillere, samarbejdspartnere og besøgende til en inspirerende dag med fokus på fremtidens mobilitet og grøn teknologi. Desværre har omstændigheder uden for vores kontrol gjort det nødvendigt at træffe denne beslutning.
Vi beklager de gener og den skuffelse, som aflysningen måtte medføre, og vi sætter stor pris på den interesse og opbakning, der allerede er blevet vist arrangementet.